Få succes med din online markedsføring nu → Friisonline.dk

Online markedsføring

Skub dit salg mod toppen

email markedsføring

Email markedsføring

Gør dine leads til kunder. Email markedsføring viser altid gode resultater og kan automatiseres og optimeres. 

Google Adwords

Køb de besøgende, der vil købe dit produkt. Med Google Adwords kan du målrettet købe kunder og skræddersy dit budget.

mail marketing

Facebook-annoncering

Ram din målgruppe og øg både dit salg og kendskabet til din virksomhed gennem annoncering på Facebook.

Søgemaskineoptimering

Vær der for dine kunder, når de leder efter dig. Med søgemaskineoptimering får du løbende trafik til 0 kroner.

Er du klar til at øge dit salg?

Du skal have så mange salg ud af dit markedsføringsbudget som muligt. Og vi står klar til at hjælpe dig. Med en komplet pakke, får du din online markedsføring samlet ét sted. Det tillader integration mellem de forskellige markedsføringsresultater.

I vores pakke får du en komplet løsning til din online markedsføring, som giver dig flere besøgende, flere salg og flere henvendelser. Du vil opleve en synergieffekt, hvis din online markedsføring håndteres ét sted – derved får du mere ud af dine penge.

  • Øg dit salg
  • Fang din målgruppe
  • Få flere besøgende
  • Modtag flere henvendelser

All-round markedsføring

En komplet løsning
Fra 5.000,- månedligt

Google Adwords

Email markedsføring

Facebook-annoncering

Søgemaskineoptimering

kunder online markedsføring
Online markedsføring, der
  • vinder
  • virker
  • sælger

Få succes med din online markedsføring og få mere ud af dit markedsføringsbudget.

SEO

Få flere besøgende!
Fra 1.500,- månedligt

Linkbuilding

SEO-tekster

Teknisk optimering

Afrapportering

Google Adwords

Køb flere kunder
Fra 1.500,- månedligt

Opsætning af kampagner

Optimering

Vælg selv budget

Afrapportering

Facebook

Ram din målgruppe!
Fra 1.500,- månedligt

Opsætning af annoncer

Optimering

Remarketing

Afrapportering

Email markedsføring

Leads til kunder
Fra 2.499,- månedligt

Opsætning af mail-flow

Optimering

Automatisering

Én-til-én mails

Er online markedsføring noget for mig?

 

Det kræver en imponerende fantasi at forestille sig, at der findes virksomheder, hvor markedsføring online ikke kan være et brugbart element i den samlede markedsføring. Med sofistikerede sporingsmetoder og konkret målretning, kan du ramme alle målgrupper; revisorer, singlemødre, fodboldinteresserede – you name it! Og med en række muligheder for brug af videoer, dynamisk produktvisning, billeder og tekst, kan du formidle din virksomheds

online markedsføring

Fire slags online markedsføring

Organisk

Med organisk optimering har du mulighed for være synlig, når de søger efter dig på Google. Det er det, der i hverdagssprog hedder SEO (søgemaskineoptimering). Ved brug af en række værktøjer, har du mulighed for at være synlig på de områder, hvor dine kunder søger. Du får derved en lind strøm af “gratis” trafik.Læs mere »

Social

En række sociale medier har åbnet for annoncering. Mest populært er Facebook, men senest er både LinkedIn og Snapchat kommet til. Disse medier er effektive af to årsager: Stort set alle befinder sig på dem dagligt, og du har mulighed at målrette dine annoncer mod segmenterede målgrupper og adfærdsbaseret målretning.

Mail

Ved markedsføring på mail udsender du dit budskab til folk, der allerede kender dig – de har nemlig valgt at tilmelde sig dit nyhedsbrev. Og med gode sporingssystemer har du mulighed for at automatisere din email markedsføring, så dine kunder for relevante mails baseret på deres adfærd. Derfor er mail en af de mest effektive kanaler.Læs mere »

Betalt

Et populært valg, eftersom du høster trafik, kunder og opmærksomhed allerede fra dag ét. Det er ved brug af kanaler som Google Adwords eller displayannoncering. Her kan du købe trafik fra de, der søger efter din virksomhed – eller som allerede har besøgt din hjemmeside, og du betaler per klik fra en potentiel kunde.
online markedsføring

Vælg de rigtige kanaler til din virksomhed!

Med mange valgmuligheder følger stort ansvar. Og det gælder også, når du skal vælge, hvilke online markedsføringskanaler du vil satse på. Hvor er din målgruppe mest? Hvor stort er dit budget? Og hvor lang er din tidshorisont? Alle relevante spørgsmål, vi i fællesskab vil besvare for at vælge den rigtige kanal til dig.

Der er ingen kanaler, der er mere eller mindre rigtige i forskellige brancher. Men defineret ud fra din virksomhed, kan nogle kanaler være at foretrække fremfor andre. Har du de langsigtede briller på, er SEO et glimrende fokuspunkt. Eller skulle du have været begyndt igår, er kanaler som Facebook og Google Adwords effektive, eftersom de fra dag-til-dag kan øge din synlighed.

Markedsføring på sociale medier

Her kan du virkelig sætte skub i dit salg og din synlighed. Alene på Facebook er 3,7 mio. danskere, og flere sociale medier lancerer spændende annonceplatforme; fx LinkedIn og Snapchat. Sociale medier er derfor en relevant kanal for alle virksomheder – uanset branche, målgruppe og budget.

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Google
marketing sociale medier
jobtilunge.dk case seo

Jobtilunge.dk fik 51% flere besøgende fra Google. 

Opsætte sporing

Kun ved god sporing kan vi optimere og se, hvad der virker.

Valg af kanaler

Ud fra din målgruppe, dit budget og din virksomhed, udvælger vi de kanaler, vi indledningsvis skal lægge fokus på.

Fokus på kunderejse

Vi udarbejder din annoncering med det primære formål at trække folk gennem salgstragten og gå fra nye besøgende til betalende kunder.

Løbende optimering

For at sikre de bedste resultater, drejer og justerer vi løbende på din markedsføring, så du får mest muligt ud af dit budget.

Sådan arbejder vi med online marketing

Vi begynder altid med at opsætte – eller kontrollere – sporingen på dit website. Derved har vi data at tage udgangspunkt i og mulighed for at måle, hvordan annonceringen virker fremadrettet. Sporing er opsættelse af Facebook Pixel, konverteringssporing i Google Analytics og ‘eventtracking’ i fx mail-system.

Dernæst udvælger  vi – i tæt kommunikation med dig – de kanaler, vi skal satse på. Valget træffes på baggrund af dit budget, din tidshorisont og eventuelt dine erfaringer. Er budgettet til det, vil vi lægge et bredt fokus for at høste alle fordele, der opstår ved sammensmeltning af de forskellige kanaler.

Med fokus på din målgruppe, går vi til tavlen og visualiserer kunderejsen for dine kunder. Og hertil skræddersyer vi din markedsføring ud fra denne rejse. På den måde skubber vi hensigtsmæssigt dine besøgende mod leads og sidst til betalende kunder.

Uanset kanal, kræver det løbende optimering for at sikre dig de bedste resultater. Og ved at skrue på de forskellige knapper, kan vi gøre din online markedsføring endnu mere effektiv. Alle virksomheder er forskellige, og derfor skal vi  løbende dreje din markedsføring, så den passer til din virksomhed.

Tre tips til din online markedsføring

Beslutter du dig for selv at kaste dig i krig med online marketing, får du her tre håndgribelige tips, som du kan implementere og derved få bedre resultater.

Opsæt sporing!

Uden sporing kan du ikke se, om du tjener penge på din online markedsføring eller ej. Og det er ikke rart! Opsæt derfor sporing på dine produkter, bløde og hårde konverteringer samt andre faktorer, du finder relevante. Jo mere sporing, jo bedre.

Test!

Er Adwords godt for min forretning? Kan jeg tjene penge på Facebook? Mange spørgsmål, men kun ét svar: Prøv dig frem. Og det samme gælder forskellige annoncerformer – nogle vil virke bedre end andre for din virksomhed, og det er bare at prøve sig frem.

Brug synergien!

Med sammenhæng blandt dine forskellige kanaler får du markant bedre resultater. Send ikke forskellige budskab på tværs af dine kanaler, som skaber forvirring – brug samme kommunikation og design i mail, på Facebook og Adwords.

Skal vi hjælpe dig?